2013. október 30., szerda

vélemény nyilvánítás ..


Szóval.. A rész mellett, még kiteszem ezt. Örülnék, ha ezt elolvasnátok. Biztos vannak az olvasók között Larry Shipperek, esetleg akik Eleunorosok.( vagy Calderic-ek ) Nos, én egyik sem vagyok - és ez nem csak erről a két dologról szól -, de már olyan szintem elegem van, az emberek hülyeségéből, hogy szeretném megosztani veletek a véleményem.
Facebook-on egyes oldalak bejegyzéseihez akartam írni, de semmi kedvem leállni ott veszekedni. Maradt a blogom.

Akkor kezdjük a dolgokat;
- A Larry Shippereket mindenki a pokolba kívánja.. miért, ők nem ugyan olyan emberek, mint mások? De igen. Miért kell őket bántani? Leszólni? Csak azért mert hisznek Larryben.. Ismétlem, én nem vagyok az, de Harry és Louis régi nagy barátsága, nekem is hiányzik, és ezzel szerintem nem csak én vagyok így.
- A másik csapat, vagyis inkább a Larry-s csapat ellensége, azok akik Eleunor pártját fogják. Oké, együtt vannak. Nem zavar a kézfogásuk, mert a barátommal mi is hasonlóan fogjuk egymás kezét mikor megyünk az utcán. De az azért kicsit fura a kapcsolatuk.. Mármint, Louis régi barátnőjével Hannah-val hogy bújtak egymáshoz a közös képeiken, de egyetlen egy azokhoz hasonló Eleunoros képet nem láttam. Na jó, egy-kettő talán van, de akkor is. És néha kicsit feltűnően ' keresi ' El a kamerákat, elutasítja Louis ölelését, meg ilyenek. Nem szólóm le ezzel őt - mondjuk Elt kedvelem a legkevésbé, de nem utálom - , csak érdekes ez az egész.
Addig nem meleg Harry és Louis, amíg ők ki nem jelentik - és még mindig Nem vagyok Larry Shipper ! - , és addig Eleunor létezik, amíg Louis és El azt nem mondja hogy ' szakítottak ' , vagy ' kamu volt az egész ' . Nem hiszek az idióta pletykáknak.
Az Eleunorosok ne bántság a Larry shippereket, a Larry Shipperekek ne bántják az Eleunorosokat! Ennyi !

- A folytatás; Zerrie.
Több mint egy éve vagyok directioner, és a Little Mix-t nem az 1D által ismertem meg. A Little Mix-ről nem az jut eszembe, hogy ' Perrie, Zayn barátnője ' , hanem az , hogy ' ők az a csapat, akik az angol x factorban történelmet írtak, és csapatként megnyerték a versenyt 2011-ben. ' Perrie számomra példakép, - csak úgy, mint a többi lány - egyszerűen imádom. Az egész csapatot!
Lehet, hogy Zayn híresebbé tette őket.. és akkor mi van? Nem ez volt a célja! Az a négy lány tehetséges. Ne bántsátok őket, mert Zayn és Perrie tényleg szeretik egymást.
A másik.. valamelyik nap láttam egy gift-et, ahogy Perrie a kezét rázza maga előtt ( vagy valami ilyesmit. ) Édes istenem.. abban a pillanatban olyan hátast dobtam az ágyra, hogy az hihetetlen.. KÖNYÖRGÖM, AZON A KEZÉN NEM AZ ELJEGYZÉSI GYŰRŰJE VOLT, és tudjátok ilyet a rapperek szoktak csinálni.. vagy nem? Perrie mindig hülyéskedik. Ezt is annak szánta. De az nem az a keze volt, amin a gyűrűje van!
Perrie-t szólja le mindenki.. Teljesen oktalanul! Rajta és Zayn-en tényleg látszik, hogy szeretik egymást! A következő miatt bocsi az Eleunorosoknak; Nézzetek rá Eleanor és Louis kapcsolatára, a közös képeikre. Most pedig Perrie és Zayn képeire, és kapcsolatára. Na? Látjátok a különbséget?
Fejezzétek be a bántásukat. Ugyan olyan szerelmes pár, mint sokan mások. Csak ők híresek.
És attól még, hogy - majd jövőre valamikor, gondolom - összeházasodnak, itt maradnak nekünk. Nem mennek sehova, ugyan az a Zayn, és Perrie lesznek. Mindketten boldogok. És ennek nekünk örülni kéne. Nem? De igen.

- Következő; Sophiam vs. Payzer.
Nem is tudom, hogy ezt hol kezdjem. Ott, hogy én bírom Sophia-t.
De azt hiszem mégis ott kell kezdenem, amikor Liam és Danielle szakított. Még Májusba. Május óta nincsenek együtt, de sokan még mindig azt akarják, hogy együtt legyenek. Én is szomorú voltam, de hát az ő életük, az ő dolguk. Sajnáltam, hogy szakítottak, tényleg nagyon aranyosak voltak együtt. De mint ahogy az előbb leírtam, ez tényleg az ő dolguk volt. Nem a rajongóké. Nem mondhatjuk meg, hogy ' ti most együtt maradtok! ' . Barátok maradtak, ami szerintem jó. Dani twitteren is nagyon aranyosan válaszolt az emberkéknek, akik bármi Liam-el kapcsolatos dolgok írtak neki. Ez az egyik, amiért nagyon bírom. Payzernek vége lett, és ismétlem, nem a mi dolgunk.
Mindenki számíthatott rá, hogy egyszer mindkettejüknek lesz majd másik. Liamnek lett, méghozzá Sophia Smith. Oké, először én sem kedveltem, és mindenki bántotta, stb. Aztán miután Liam kiírt valamit twitterre, mindenki megbánta, hogy bántotta Sophiat.
Komolyan, nem is értettem mi értelme volt ennek? Mármint annak, hogy mindenki bántotta szegény lányt.. Mit tett? Az a baj, hogy szereti Liam-et? Nem kell elhinni a buta pletykákat. Sophia tudja, hogy Liam-nek sokat jelentett Dani, és elfogadja. Ez miért baj?
Valamelyik nap az egyik rajongói oldalon találtam egy képet. Angolul volt rajta a felirat, magyarul megjegyeztem. Szóval ez állt rajta:
' Riporter: Randizol valakivel?
 Danielle: Igen, egy Liam nevű fiúval.
 Sophia: Liam-el, a One Direction-ből. '
Nem akarok ezzel megbántani senkit, és bocsi a nagybetűért - megjegyzem újra, nagyon bírom Danit, és Sophia-t is - , DE MILYEN RIPORTERNEK NYILATKOZTAK ŐK KETTEN, ÉS MIKOR? KOMOLYAN, EL KELL HINNI AZT, AMI EGY KÉPEN VAN? MERT VALAMI 12 ÉVES SZERKESZTETT EGY ILYEN KÉPET? Nem gondoltam, hogy az emberek tudnak ilyen hülyék is lenni. ( Ismét bocsánatot kérek. )
Ma pedig a következő dolgot láttam; egy rajongó írt Liamnak pár mondatot, és az egész összegezve annyi, hogy Liam a legjobb. Liam erre válaszolt egy köszönöm-öt. És megint kezdte mindenki, hogy szakítottak. Emberek, Sophia nem csalta meg Liam-et. Liam és Sophia most sem szakítottak - ameddig ők meg nem erősítik addig ilyet el nem hiszek - , Liam csak megköszönte amit az a rajongó írt. Válaszolt neki. Gondolom sok ember vágya, hogy válaszoljon neki valamelyik fiú. Liam most ennek a bizonyos rajongónak köszönte meg amit róla írt. És mielőtt bárki belém kötne, az az emberke első sora magyarul úgy volt, hogy ' Liam szinglin is a legjobb. ' Bizony, Liam mindenhogy jó - ezt hülyén fogalmaztam meg, sorry -. De ez nem azt jelenti hogy szakítottak..
Ezzel a témával kapcsolatban, az utolsó amit akarok mondani ; Sophia bulizós képei.
Leszóljátok a képeket? Azt, hogy bulizni jár? Miért, akik leszólják, nem szoktak bulizni? Nem követtek el hülyeségeket? Gondolom igen.
Danielle-nek is vannak hasonló bulizós képei.. őt miért nem szóljátok le? ( mielőtt bárki bármit sokadszorra megjegyzem, hogy nagyon bírom Danit ! )
Sophia ugyan olyan ember mint mi, ugyan olyan érzésekkel. Miért kellett bántani? Valószínűleg azért nem mosolygott az utcán..
Egyik nap azon gondolkoztam, mikor jön el az, amikor az oldalakon olyat látok, hogy 'Sophia miért nem ment el Liam-hez Ausztráliába?' Perrie találkozott ott Zayn-el, mert a Little Mix oda utazott. Eleanor csak úgy elment Louishoz. A családtagok elmentek a bandához. Sophia nem.. miért is? Azért, mert nagyon sokan bántottak - tisztelet a kivételnek - , szerintetek, úgy mégis, elmert volna menni Liam-hez? Ha a helyébe lennék, ezen elgondolkoznék.
Nem értem minek kellett bántani.. mindenkinek van véleménye. De ez az ő életük.

- Az utolsó, ami lehet nem lesz annyira hosszú;
Próbálom ezt az egészet átlátni értett gondolkodással; arra jutottam, mint sokan mások, hogy már nem vagyunk egy család. Nem lehet egyszerűen azt mondani, hogy ' nem leszek többé directioner! ' Ezt a mondatot meg sem próbálom kimondani. Ezt a mondatot soha nem fogok kimondani! ( és azt sem, hogy ' nem vagyok többé mixer! ' - mert az vagyok ) Úgy szeretem őket, ahogy vannak. Még ha megváltoznak, vagy akármilyen botrány van, akkor sem pártolok el tőlük. Ennek a családnak lehet, hogy vége, de a rajongóságunknak nem.
Ők örülnek annak, hogy ilyen összetartóak vagyunk, nem veszekszünk, stb. Aha. Ha tudnák mi folyik a legtöbb oldalnál..
Néha úgy érzem magam, hogy leszedem a posztereket, kitörlöm a képeiket, mert elegem van! De nem. Mert nagyon szeretem őket. Miattuk nem sírtam sokat. Ők mindig felvidítottak. És nem belőlük van elegem. Hanem abból, amit a legtöbb fan művel.
Olykor-olykor már azon kapom magam, hogy fel sem jövök Facebookra, nem akarom látni a rajongói oldalakat, nem akarom látni, hogy melyik oldal kit/mit szól le, a sok ember véleményét. TISZTELET A KIVÉTELNEK. Vannak normális, érettebb gondolkodású emberek, és jó oldalak, amiket szeretek, és nem utálkoznak. Szívesen mondanék példát, de nem akarom, hogy ebből is baja legyen az embereknek.

Ezzel az egész szöveggel nem azt akarom kifejezni, hogy mit utálok, és mit nem. Nem akarok befolyásolni senkit, hogy szeresse azt, akit utál. Semmi bajom azzal, hogy valaki példaképének tartja Elenort - vagy esetleg valaki mást - . Csak a véleményemet írtam le. Teljesen őszintén. Felőlem jöhetnek a komik, hogy ' nem értek egyet ' stb. Az internet arra is van, hogy a saját véleményünket valamilyen formában kifejtsük. És, ha egyesek annyira ' felháborodnak ' ez miatt, és nem akarják a blogomat olvasni, rajta. Rosszul esne, igaz.. de ez a véleményem. És az mindenkinek van, nem igaz? Mindenkinek!!!

Összegezve, mielőtt valaki félre ért valamit;
Nem vagyok Larry Shipper, se semmilyen Shipper! - én csak Zerrie-s vagyok. - Eleanort nem kedvelem, annyira, de Nem utálom. Danielle-t, és Sophiat nagyon bírom, és nem utálom egyikőjüket sem.
Egyik párt sem kell - kéne - bántani, még ha Larry-s akkor se! A pokolba meg főleg nem kéne kívánni.
És ez a szöveg nem csak a barátnőkről szól!

Örülnék ha ezt elolvasnátok. Még a véleményeteket is leírhatjátok azzal kapcsolatban amit leírtam. Nagyon kíváncsi vagyok hogyan gondoljátok ti ezt az egész, kissé bonyolult helyzetet. Még akartam írni egy-két dolgot, de most ennyi elég lesz.
Azért viszont szomorú lennék, ha a vélemény nyilvánításom miatt nem olvasnátok a blogom .. ( ez azokra vonatkozik akik olvassák. )
Köszönöm, hogy ezt elolvastátok.. várom a ti véleményeteket ! :)
( ui.: bocsi, a helyesírási hibák miatt, ha találtok. )


2 megjegyzés:

  1. Egyet értek veled! Én most kezdtem el olvasni a blogod és nagyon tetszik! :) Várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  2. <3 <3 imádás van, teljesen egyetértek veled!! (meglátszik h barátok vagyunk xD) néha találok közös dolgokat a barátnőkben és magamban.. én se mentem volna el Sophia helyében Liamhez, és kiben ne lenne benne h "huhh nézd ott egy kamera"... és am bárki bármilyen gifet szerkeszthet, a képek Elenorrol mikor a kamerákat keresi, mondom, ki ne keresné, és am is.. a paparazzik jó időzítése is befolyásolja az egészet... meg jónéhány fan túlspiláz dolgokat... szeretném ha egy családot alkotnának a directionerek... de ez asszem álom marad... de nem akarom leírni mégegyszer amit leírtál Zsófi :) mindenesetre köszi h leírtad a véleményed és megosztottad velünk mert szerintem mindegyikünknek elege van a másik bántásából, we are tired of hurt eachother :) <3

    VálaszTörlés